De stichting On Track, een initiatief van Ahold Delhaize en verschillende partners, lanceert vandaag een geheel nieuwe manier van leren. On Track biedt lessen van bekende Nederlanders en experts zoals Typhoon Roxeanne Hazes, Pepijn Lanen, Gina Doekhie en Ronald Giphart door middel van bite-sized, social-style videos in een gratis app.
Beeld en Geluid is partner geworden aangezien het instituut graag bijdraagt om Nederland op een innovatieve en laagdrempelige manier kennis te laten maken met onder andere mediawijsheid.
De app biedt korte lessen waar en wanneer je maar wilt. De bezoeker ontvangt tips, tricks & opdrachten in korte video’s met story format. Maak zelf een kunstwerk, leer jezelf kennen met spoken word, volg de lessen in klussen, leer de 7 mantra's voor creativiteit of ontdek wat je zelf kunt doen tegen cyber criminaliteit.
On Track blijft vernieuwen en er worden regelmatig nieuwe tracks toegevoegd. Zo zal Beeld en Geluid later dit jaar tracks lanceren over mediawijsheid.
Naast Beeld en Geluid werken de volgende partners mee aan On Track: Microsoft, Just Eat Takeaway, &Samhoud, RTL/Videoland, Randstad Groep Nederland, VodafoneZiggo, Gelijke Kansen Alliantie, Unilever, Bol.com, Etos, Albert Heijn, Gall & Gall, NS, Albeda College, NL2025, Rivièra Maison, Accenture, Salesforce, Speakers Academy, Red Bull, NLgroeit, Fonds Gehandicaptensport, Dentsu, GoSpooky en Google.
Contactgegevens
-
- Jennemiek Leijssen
- Corporate Communicatiemanager
- jleijssen@beeldengeluid.nl
- +31651577014