Dutch Media Week tovert Media Park om tot drive-in bioscoop

Dutch Media Week drive-in.jpg
  • jpg

Hilversum, 7 september - Vanuit eigen auto kijken naar de mooiste films en documentaires op het witte doek? Dat kan! Van 3 tot en met 11 oktober tovert Dutch Media Week, in samenwerking met Filmtheater Hilversum, het parkeerdek van het Media Park om tot heuse drive-in bioscoop. Van klassiekers als Grease en kaskrakers als Once upon a time in Hollywood tot voorpremières als The Singing Club en de grappigste kattenfilmpjes tijdens CatVideoFest. Tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via de website van Filmtheater Hilversum

De volledige filmprogrammering is te vinden op www.dutchmediaweek.nl/drive-in.

Van meeswingen achter het stuur tot ruitenwissers over je wangen

Van blockbusters voor alle leeftijden tot de mooiste voorpremières. In samenwerking met Filmtheater Hilversum worden dagelijks tenminste twee prachtige films aangeboden. Zing mee met je lievelingshits tijdens Bohemian Rhapsody, vermaak de kids met Corgi en Sing of beleef de EO kerkdienst op zondagochtend eens op heel andere manier. Bovendien worden exclusieve voorpremières vertoond van onder andere Kom Hier Dat Ik U Kus en Aznavour, le regard de Charles. Ook kattenliefhebbers komen op dierendag volledig aan hun trekken met het beroemde CatVideoFest! Op zondag 11 oktober sluit de drive-in af met de bioscoophit A Star is Born. 

De drive-in biedt plaats voor 80 auto’s. De kosten per auto zijn €25,-. Tijdens het bestelproces kun je kiezen of je een ticket koopt met je eigen auto of - voor degene die geen eigen auto hebben - inclusief huurauto. Ook kun je een snackbox toevoegen aan je ticket.

Contactgegevens

Ontvang het laatste Beeld & Geluid nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL